۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاري نشست هم انديشي هيات رييسه دانشگاه با اعضاي هيات علمي دانشكده ادبيات و علوم انساني

نشست هم انديشي هيات رييسه دانشگاه با اعضاي هيات علمي دانشكده ادبيات و علوم انساني به منظور تقويت و استمرار ارتباط دو سويه بين اعضاي هيات علمي با مسئولين دانشگاه و بهره مندي از ديدگاه ها و نقطه نظرات متقابل آن ها، شنبه 28 تير ماه سال جاري، از ساعت 21 تا 23 به صورت ويدئو كنفرانس(مجازي) برگزار شد.

نشست هم انديشي هيات رييسه دانشگاه با اعضاي هيات علمي دانشكده ادبيات و علوم انساني  به منظور تقويت و استمرار ارتباط دو سويه  بين اعضاي هيات علمي با مسئولين دانشگاه و بهره مندي از ديدگاه ها و نقطه نظرات متقابل آن ها، شنبه 28 تير ماه سال جاري، از ساعت 21 تا 23 به صورت ويدئو كنفرانس(مجازي) برگزار شد.

به گزارش وب سايت خبريuinews نشست هم انديشي هيات رييسه دانشگاه بااعضاي هيات علمي دانشكده ادبيات و علوم انساني با حضور رييس دانشكده و ديگر اعضاي هيات علمي اين دانشكده برگزار شد.

 

بنا به گزارش مذكور  دكتر هوشنگ طالبي رييس دانشگاه اصفهان در اين نشست ضمن تقدير از اقدامات ارزشمند اعضاي هيات علمي در كيفيت برگزاري كلاس هاي مجازي از حضور در جمع اساتيد دانشكده ادبيات و علوم انساني ابراز خرسندي و بر تعامل و بهره مندي از ديدگاه ها و نظرات سازنده اعضاي هيات علمي تاكيد نمود.

رييس دانشگاه در ادامه ضمن اشاره به نظراتي مانند، افزايش كارايي كلاس هاي مجازي، بهبود زيرساخت هاي سخت افزاري و نرم افزاري سامانه LMS و بهره وري بهتر از اين سامانه، افزايش انعطاف و تسهيلات براي اعضاي هيات علمي و دانشجويان و افزايش ظرفيت هاي مجازي دانشكده براي ارتقا در سطح بين المللي  بر تعامل بيشتر اعضاي هيات علمي با هيات رييسه دانشگاه تاكيد و خواستار ارتباطي دوسويه و تعاملي مستحكم بين همه اعضاي هيات علمي، هيات رييسه و دانشجويان شد. وي همچنين از اجراي طرح پايش سلامت در دانشكده و بازخوردهاي مطلوب آن قدرداني به عمل آورد.

شايان ذكر است، دكتر شاقول معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه نيز   ضمن قدرداني از همه اعضاي هيات علمي كه با درك عميق از شرايط پيش آمده، با تمام قوا در انجام امور محوله كوشش نمودند اظهار داشت: با همكاري همه اعضاي هيات علمي دانشگاه و به ويژه مركز فاوا و مركز آموزش هاي الكترونيك دانشگاه نيمسال گذشته را با موفقيت پشت سر گذاشتيم و نيمسال بهتري را پيش  رو خواهيم داشت و شايان يادآوري است كه براي رسيدن به اين مهم، زيرساخت هاي آموزش مجازي به نحو بسيار مطلوبي تقويت شده است.  وي در ادامه تصريح نمود:................................
 
براي مطالعه كامل اين خبر بر روي لينك كليك نماييد.  
تاریخ:
1399/04/29
تعداد بازدید:
13511
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal